Kuruluş Osman 47. Bölüm 2. Fragmanı !Selcan Hatun

katma 20 Şub 2021
görünümler 88 376
33

Kuruluş Osman 47. Bölüm 2. Fragmanı !Selcan Hatun
Atv de yayınlanan yeni dizi Osmanlı devletinin kurucusu Kuruluş Osman dizisi başrol Burak Özçivit oynadığı Osman Bey, Ertuğrul Gazi, Abdurrahman Gazi, Savcı Bey, Gündüz Bey, Selcan Hatun, Aya Nikola, Flatyos, Bamsı Bey, Dündar Bey, Bala Hatun, Aygül Hatun, Boran Alp, Göktuğ, Hazal Hatun, Yavlak Hasan, Aksaçlı Cüneyt Arkın, targun hatun, kuruluş osman targun, inal bey, Kuruluş Osman yeni sezon dizi Fragman Analizi yapıyorum. Kuruluş osman 46. bölüm hakkında merak edilen kuruluş osman malhun hatun, kuruluş osman gencebey, savcı bey ve osman bey başta olmak üzere, bayhoca, baykoca, inegöl tekfuru ve geyhatu ile aya nikola hakkında hazırladığım bu video hakkında düşüncelerinizi lütfen yorumlarda belirtiniz.
➤ İyi Seyirler...
Kuruluş Osman 47. Bölüm Bayhoca'nın Şehadeti : trdown.info/cycle/pISjxoWgp5WUZbc/video
➤ Kuruluş Osman Malhun Hatun : trdown.info/cycle/f5yK1oOB3qNqfNU/video
➤ GÜLMEYE DOYAMADIĞIMIZ YEPYENİ EĞLENCE VİDEOMUZ : trdown.info/cycle/a4yA3I-H0Nipqsk/video
➤ Kuruluş Osman Bamsı Bey, Turgut Alp, Göktuğ Alp : trdown.info/cycle/io-Jxn9139lqeLM/video
➤ Bamsı Bey'in Yürek Yakan Şehadeti :
trdown.info/cycle/mqh3qoautLiTY6c/video
➤ Kuruluş Osman Şeyh Edebalı Kim? : trdown.info/cycle/qoyOl6Oat9NjdMk/video

➤ Videoyu Yararlı Bulduysanız Beğenebilirsiniz.
#kuruluşosman #göktuğalp #bamsıbey
Başta Cüneyt Arkın olmak üzere Tamer Yiğit ve Emin Gürsoy gibi usta oyuncular, yeni sezon tanıtımında Osman Bey karakteriyle gönüllere taht kuran Burak Özçivit'e eşlik ediyor.
Yapım, proje tasarım ve senaryosu Mehmet Bozdağ'a ait; genel yönetmenliğini Metin Günay'ın ve başrolünü Osman Bey karakteriyle Burak Özçivit'in üstlendiği 'Kuruluş Osman', yeni sezonda da atv ekranlarında Çarşamba akşamlarına damgasını vurmaya devam edecek.
Kuruluş Osman ikinci sezonuyla yakında atv'de...
O, kömür karası gözleriyle, gaza ve hürriyet ateşini tutuşturacaktı.
Adı, Ertuğrul Gazi oğlu Osman’dı…
Karanlığın içinde ona yol gösteren “aşk” oldu…
Kan ve gözyaşıyla sulanan topraklarda, gök ekini gibi biçilen; yedi göğü, yedi yeri, dağları, denizleri aşacak bir milletin rüyasını “aşkla” gördü.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi

Kuruluş Osman Analiz
YORUMLAR  
  • Zeki Kök

    Zeki Kök

    12 saatler önce

    Osman lı filmi düşük seviye olmaya başladı en acemi de olsa savaşa giderken o iki hırisdiyan ordusuna sıkışmamalı önden izciler gider savaş alanını güvenciye alır ikiye bölerdi orduyu çok acemilik yapıyo lar

  • Pepi Right

    Pepi Right

    2 gün önce

    UNTIL...OZCIVIT👉DIES!!

  • Pepi Right

    Pepi Right

    2 gün önce

    WITH...EVCEN👉 NEVER... TURKISH PROJECTS!!

  • ozaybilgin5

    ozaybilgin5

    3 gün önce

    Turgut Alp gelmesi lazimken neden gelmiyor

  • Hector Hernán Martinez

    Hector Hernán Martinez

    4 gün önce

    Buenas tardes desde Salta la linda tierra de Gauchos de gral Güemes Argentina cuando van emitir en Castellanos la serie de Osman Bey seria lindo que pasara eso gracias exitos es muy buena la producción

  • Ahmet Faruk KÖRÜN

    Ahmet Faruk KÖRÜN

    4 gün önce

    Bence Göktuğ Alp o şekilde ifşa olmayacak. Ermenibeli veya Koyunhisar savaşlarında Nikola’nın yanında Kuman Türklerinin başı olarak savaşa katılacak ve savaş esnasında taraf değiştirerek Osman bey ile birlikte Bizans’ı kıskaça alacaklar. Tarihtede Kumanlar savaşta taraf değiştiriyor diye biliyorum.

  • Yasin Can

    Yasin Can

    4 gün önce

    Bence senarist bayhoca konusunda oyle bi hata yapmaz ermenibeli savasinda sehit dusecektir

  • Çakabey

    Çakabey

    4 gün önce

    Bence 3. Sezonda 10 yıl sonra falan gösterir orhan da 4 yaşında falan olacak.

  • Çakabey

    Çakabey

    4 gün önce

    Bence Yunus Emre diziye hiç gelmeyecek. Bamsı bey bence de ayrılacak.

  • Abdullah Yemis

    Abdullah Yemis

    4 gün önce

    Abi ermeni belli savaşı ile ilgili e alpler ve dumrul şehit oldu bayhoca ve bamsı da şehit olacak ve osman bey sinirlenecek .yani bu savaşın habercisi demek .osman ermeni belli savaşını isterken geyhatu araya girecek yani geyhatu gelecek ve savaş bir müddet daha uzayacak .yani savaş 7 yada 8 bölüm sonra olabilir .sezon finaline doğruda inegöl fethedilecek

  • Abdullah Yemis

    Abdullah Yemis

    4 gün önce

    Abi bamsının ölümüne en çok CERKUTAY üzülecek bence

  • imad sabaaneh عماد سباعنة

    imad sabaaneh عماد سباعنة

    5 gün önce

    It is a lier chanel take from here and there and start speaking and ..........nothing

  • Tengiz Aral

    Tengiz Aral

    5 gün önce

    Kara Ali nerede

  • Tengiz Aral

    Tengiz Aral

    5 gün önce

    Cerkutay karekteri harika

  • Tengiz Aral

    Tengiz Aral

    5 gün önce

    Yunus gelsin.

  • Tengiz Aral

    Tengiz Aral

    5 gün önce

    Malhun harika bala çocuksu ve boş biri

  • Tengiz Aral

    Tengiz Aral

    5 gün önce

    Yunus Emre gelsin

  • AlieXpres Турумбеков

    AlieXpres Турумбеков

    5 gün önce

    Ermeni beli savaşı olocak ve baykoca şeyit olocak

  • Serqiye Surer

    Serqiye Surer

    5 gün önce

    Ilbilkenin sonu ne oldu

  • Diriliş Çocuklar 61

    Diriliş Çocuklar 61

    5 gün önce

    Abi yapimci yunus emre katılacak dedi. Ve Bence Yunus emre karakterini yunus emre dizisindeki Yusuf gökhan katılmalı

    • Diriliş Çocuklar 61

      Diriliş Çocuklar 61

      Gün önce

      @Osman Atılkan Yunus emre dizisinde yunus emre yi oynayan adam. Harika oynadı👌🔥

    • Osman Atılkan

      Osman Atılkan

      3 gün önce

      @Diriliş Çocuklar 61 yusuf gokhan kim reis

    • Diriliş Çocuklar 61

      Diriliş Çocuklar 61

      3 gün önce

      @Aya Nikola inşallah düşündüğümüz gibi olur. Su an Yunus emre karakterine Yusuf gökhan katılsa korona bitmiş gibi sevinirim

    • Aya Nikola

      Aya Nikola

      4 gün önce

      Bende öyle düşündüm başta

  • Gamer Youtube

    Gamer Youtube

    5 gün önce

    Kayi alp nerde abi?

  • ЮКСЕЛ ИСМАИЛ

    ЮКСЕЛ ИСМАИЛ

    5 gün önce

    Tarihimizi Anlatan güzel dizi

  • JaxRynx

    JaxRynx

    5 gün önce

    HANİ SAVAŞTA ÖLECEKTİ BAYHOCA NEDEN ŞİMDİ BÖYLE DİYORSUN Kİ ABİ BEN SENİ TAKİP EDİYORUM ZATEN VİDEOLARINI DA BEĞENİYORUM ZATEN BU BİR SİTEMDE DEĞİL SEN ÖNCE Kİ VİDEOLARDA BAYHOCAYA ERMENİ BELİ SAVAŞINDA ÖLECEK DEMİŞTİN HATTA ONDA FLATYOS TA ÖLECEK DEMİŞTİN ŞİMDİ NEDEN BÖYLE DEDİN MERAK ETTİĞİMDEN SORUYORUM ABİ

  • İbrahim Uzunoglu

    İbrahim Uzunoglu

    5 gün önce

    Turgut Alp diziye dönebilir mi reis

  • Kuruluş Osman analiz FC

    Kuruluş Osman analiz FC

    5 gün önce

    Abi bence sen bide yabancı bir analiz kanalı aç daha fazla para kasarsın

  • Bulutcan Saldamlı

    Bulutcan Saldamlı

    5 gün önce

    Yunus Emre katılırsa en iyi Yusuf gökhan Atalay oynar çünkü yunus Emre dizisi nde o oynadı tecrübeli yani 🙂

  • Feyza Köroğlu

    Feyza Köroğlu

    5 gün önce

    Abi balanın çocuğu Alaaddin ne zaman doğacak 3. Sezon doğar mı

  • Cavid Abbas

    Cavid Abbas

    5 gün önce

    Çox sevilən böyük zevqlə izənən dizi çox sevirik

  • Hümeyra Can

    Hümeyra Can

    5 gün önce

    Yemin ederim sadece nurettin Abi kurulus dan yavuza gidecek diye islemeyecem yavuzu

  • METEHAN BAŞARAN

    METEHAN BAŞARAN

    5 gün önce

    Kardeş netde bi dedikodu dolaşıyor Burak Özçivit diziden ayrılacak diye bu konuyla ilgili video yapar mısın

  • Burak game

    Burak game

    5 gün önce

    Alican Albayrak Çağan Alp i
    Batın uçan kara Ali Alpi
    Arif pişkin Ömer Abdülaziz beyi
    Tayanç ayaydın Akçakoca yı
    Mustafa Üstündağ aygud Alpi
    Öner Erkan Köse mihali
    Yüksel arıcı Yasavur Noyanı
    Doruk Şengezer Yasavur un yardımcı sı
    Canlandırsın

  • MARAŞLI ANALİZ KANALI

    MARAŞLI ANALİZ KANALI

    5 gün önce

    Bakın kardeşim öncelikle malhun hatun bir bey kızı Osman nediyor tam bir bey kızı Bala hatun bir şeh kızı babasının dizinin dibinde oturuyordu malhun.hatun gelmeden Bala hatun Selcan hatunun emrindeydi Osman nededi hatunların başı Aygül dedi doğrumu Bala hatun da bey hatunu olacak yapı fizik gösteriş varmı balanin gözlerine vurulmuş bir.bey Osman sakina sakin bana kimse demesin Bala hatun bey hatun olurdiye baladan ancak.osmanin aşık.oldugu kadın olur zaten beş çocuk malhun hatundan bir çocuk Bala hatun dan olacak.orhan Gazi Kimin çocuğu malhun hatundan

  • Turkish Oglon

    Turkish Oglon

    5 gün önce

    ayrılsa o da Bamsi bey ve Selçan hatun olabilir

  • ttti fbffd

    ttti fbffd

    5 gün önce

    Sen seresini

  • Revan Aliyev ytb

    Revan Aliyev ytb

    5 gün önce

    Abi eline sağlık Diziyi izlemiş gibi oldum

  • IBNU SYARIF

    IBNU SYARIF

    5 gün önce

    Pleas tranlate to indonesia/melayu languange or english,

  • Nalan Rose

    Nalan Rose

    5 gün önce

    Ya Bence gelsin isteriz Yunus emreye canlandIracak insan dursunAli erzincan olurmu

    • Nalan Rose

      Nalan Rose

      4 gün önce

      @Okan Karaman yönetmen Kimi uygun görürse O olsun diyorum o Zaman Yunus Emre km olursa Olsun basImIzIn üzerinde yeri vardIr

    • Okan Karaman

      Okan Karaman

      4 gün önce

      @Nalan Rose Kuruluş Osman Diriliş Ertuğrul'un devamı. Ve dursun Ali erzincanlı dirilişte söğüt imamını canlandırdı. Yunus Emre olması imkansız o yüzden.

    • Nalan Rose

      Nalan Rose

      4 gün önce

      @Okan Karaman Hani Daha önce Yunus Emeredizisini oynamIstI zaten sonrada tozkoparanda oynuyor ögretmen olaraktan Yunus Emre Gene o olsun diyorum Siz nediyorsunuz

    • Okan Karaman

      Okan Karaman

      4 gün önce

      Olmaz zaten dirilişte başka bir karakteri canlandırdı

  • Nalan Rose

    Nalan Rose

    5 gün önce

    Kurulus Osman göktug Alp bamsI bey gaziler serdarI Hz Hamza Gibi masallah

  • Fatma Coskun

    Fatma Coskun

    6 gün önce

    Ben severek izliyorum fakat ilgimi ceken cogu alp neden bu kadar cabuk cikiyor diziden sanki oyuncular kendileri ayrilmak istiyor diziden

  • zia

    zia

    6 gün önce

    Bala hatun ölecek mi ?

  • Boranhan Uzun

    Boranhan Uzun

    6 gün önce

    Mithis analiz

  • kageyama

    kageyama

    6 gün önce

    İnegolü Turgut Alp ile feth ediyormuş Osman bey tarihte öyle yazıyor bununla ilgili açıklama yapar mısın beğenin görsün

  • ramon duran

    ramon duran

    6 gün önce

    Por favor traducir la narración al idioma español.

    • Silvanio Natal

      Silvanio Natal

      6 gün önce

      Ramon Duran, tudo bem? Você consegue colocar as legendas no Notebook ou Computador onde há Sistema Operacional, diretamente na TV não é possível ativá-las ok!

  • DERVİŞ HAN

    DERVİŞ HAN

    6 gün önce

    Tabiki de Yusuf Gökhan Atalay olmalıdır zaten yunus emre dizisi ile olan deneyiminden ötürü daha bir fazla izleyici kitlesini toplayacağından kimsenin şüphesi olmasın

    • KOMUTAN BALGAY

      KOMUTAN BALGAY

      18 saatler önce

      Yok gelmez o dirilis de vardi zaten 1 sezon atabey sahabettin

  • Sefa Avcı

    Sefa Avcı

    6 gün önce

    Ermenibeli savaşı olmadan bayhoca nasil ölsün biraz mantikli analiz yapın lütfen

  • Alican Akbıyık

    Alican Akbıyık

    6 gün önce

    yunus emle geli

  • KURULUS OSMAN_

    KURULUS OSMAN_

    6 gün önce

    Kanalimi tanita bilersen zehmet olmasa

  • MERW ÝYLDYZLARY

    MERW ÝYLDYZLARY

    6 gün önce

    Eline saglik

  • Zafer Karadağ

    Zafer Karadağ

    6 gün önce

    Osmanlı beyliği 3sezon veya 4sezonda işlenecek mi

  • Meydan Okuyorum

    Meydan Okuyorum

    6 gün önce

    geyhatu nun komutanı Targay ne zaman gelicek

  • ahmet benli

    ahmet benli

    6 gün önce

    Sebebi ne olursa olsun Ermeni beli savaşı olmadan Bayhoca ölemez. Çünkü Bayhoca karakteri daha önce zaten Bozdağ filmde oynayan bir oyuncudur. Yani 10 bölüm diye gelse bile bu 10 bölüm daha oynar sıkıntı yapmaz senarist de oyuncu da.

  • Ferid Memmedzade

    Ferid Memmedzade

    6 gün önce

    Abi yunus emre rolunu
    Yusuf gokhan atalay oynarmi

  • OYUN HIRSIZI

    OYUN HIRSIZI

    6 gün önce

    ABİ Alaaddin beye ne oldu

  • Abdullah Ahmed

    Abdullah Ahmed

    6 gün önce

    اين الترجمه العربيه

  • hotWENOM

    hotWENOM

    6 gün önce

    Abi her videonu izlemeden beğeniyorum sende yorumuma beğeni atmayi çok gorme be

  • Freeze Volf

    Freeze Volf

    6 gün önce

    Abi 3cu sezon turgut alple birlikte yeni alplerde gele bilirmi?

  • Yusuf Eren GÜRSOY

    Yusuf Eren GÜRSOY

    6 gün önce

    Abi bence ermenibeyli savaşindan önce bayhoca ölcek sonra osman bey ve savci bey bizanslilardan intikam alicak ve nikolayi büyük savaşa davet etcek hani 28 bölümdeki gibi komutan alexxisi savasa davet ettiği gibi . Bence bölye olur ermenibeyli savaşı

  • Resul Efrailov

    Resul Efrailov

    6 gün önce

    Çok güzel analiz elleren sağlık

  • Kadir Eyiol

    Kadir Eyiol

    6 gün önce

    Ellerine emegine saglik abi videolarini cokbegeniyorum ve videolarinida cok seviyorum

  • Arif İnan

    Arif İnan

    6 gün önce

    Balayı bırakmasın Osmanbey

    • Berkay Özyiğit

      Berkay Özyiğit

      6 gün önce

      @Arif İnan bu dizi aşk dizi değil malhunla evlencek yapımcı dedi canlı yayında

    • Arif İnan

      Arif İnan

      6 gün önce

      , Osmanbey

  • AZƏRİ PRO

    AZƏRİ PRO

    6 gün önce

    Yani ayrılacakmı yoksa yok? Cevab ver abi

  • رعد العباسي

    رعد العباسي

    6 gün önce

    Bençe 3 sezon osman bey hiç deşirmesin nede bala hatun deşirmesin nede gonca hatun deşirmesin nede gudob deşirmesin çarkutay deşirmesin nede aygül hatun deşirmesin yani yaşlmasınar

  • Murat Ceylan

    Murat Ceylan

    6 gün önce

    SELAMUM ALEYKÜM YUNUS ABİ ÇOK GÜZEL BİR ANALİZ VIDYOSU OLMUŞ

  • Hacı Nurettin SALAR

    Hacı Nurettin SALAR

    6 gün önce

    Köse Mihail Akcakoca gibi karakterler ne zaman gelir diziye abi

  • Abdullah Yildiz

    Abdullah Yildiz

    6 gün önce

    Umur el ömer abdulaziz demis öyle gecmior iste ve bir obaninda da beyi degildi ömer abdulaziz Anadolu selcuklu veziriydi o yüzden analiz felan yapiorsun iyi hosta ama senin tarih bilgine ben neyse denim artik tarih bilginiz öldügünü saniorsunuz ama biraz yinede yanlis yöndesiniz arkadasim kusura bakma ama öyle saygilar ve iyi günler dilerim ve bitirmeden önce evet yavuz dizisi diye bir projedir var hatta exxende olcak ve nurettin sönmezde oo diziye katilabilir sonucda niye olmasi n ki herseyi münkündür hersey olabilir yani ve kendisi icinde yeni ve degisik bir deneyim olmus olur o yüzden mümkün yani niye olmasin ki sonucda yani ama demek istedigim su ki yavuz dizisine katilicagana dair resmi bir aciklama yapmamistir kendisi nurettin sönmez abimiz öyle bir aciklama kendisi yapmamistir o yüzden de acaba oraya da katilacagini siz nerden biliorsunuz acaba aciklamada yapabilirmisiniz o yüzden acaba demek istedigim de son olarak buydu yani ve bu kadar di yani ve tekrardan da saygilar ve iyi günler efendim

  • AZƏRİ PRO

    AZƏRİ PRO

    6 gün önce

    Peki osman malhun hatunla evlendikden sonra bala hatunla ayrılacak öyle deyilmi abi? Sualime cevab ver lütfen

    • 【N】【I】【N】【J】【A】

      【N】【I】【N】【J】【A】

      6 gün önce

      malhun hatunla sadece varis yapmak icin evlenicek bala hatundan varisi olmayınca malhun hatundan varisi olucak

  • ʜᴅ sᴀʜɴᴇʟᴇʀ

    ʜᴅ sᴀʜɴᴇʟᴇʀ

    6 gün önce

    Emre kıvılcım o rolün hakkını verir

  • Kastrio

    Kastrio

    6 gün önce

    *Bence Yunus Emre karakteri kesinlikle katılmalı tatihte yeri çok büyük*

    • Diriliş Çocuklar 61

      Diriliş Çocuklar 61

      5 gün önce

      Bencede katilmali biz çocuklar olarak çektiğimiz dizimizdede yunus emre 3. Sezonda katilacak

  • Turan Tan

    Turan Tan

    6 gün önce

    Tüttürü dünya

  • 4. Murad

    4. Murad

    6 gün önce

    Başkanım iyi günler,, Turgut ne zaman gelecek?

  • محمد الريمي الضباري الريمي

    محمد الريمي الضباري الريمي

    6 gün önce

    حبايب قلبي الفزعه علىالتلجرام فديت قلوبكم عالم 😍المنوعات @monawat20
    ••┈┈┈❦┈┈┈••

  • Kerem

    Kerem

    6 gün önce

    göktuğ esir düşsün işkence görsün ama yeterki diziden ayrılmasın

  • Mustafa Kocaoğlu

    Mustafa Kocaoğlu

    6 gün önce

    abi evlilik bence sezon sonuna kalır ama kıskançlık olacaksa bala hatun ölsün biz savaş ve fetih görmek istiyoruz hatunların çekişmesini değil...

    • Tarih Profesörü

      Tarih Profesörü

      4 gün önce

      +1

  • OSMAN BEY

    OSMAN BEY

    6 gün önce

    Abi dizide balanın çocuğu olacakmı cevaplarmısın

  • E.F.K

    E.F.K

    6 gün önce

    Bence 2 tane kurgu olsun gerisi tarihte olan alpler olsun

  • GÖLGEM HECEDE

    GÖLGEM HECEDE

    6 gün önce

    Kurulus osman dizisi iyi hoş ama batırmaya başladılar. Osman Bey devlet olacağız diyor 6 7 kişi obayı basıp Osman Beyin eşini kaçırıyor. Baya saçma bir sahneydi.

    • GÖLGEM HECEDE

      GÖLGEM HECEDE

      6 gün önce

      @【N】【I】【N】【J】【A】 tarihte var mı osman beyin eşlerinin esareti. Öyle kolayca kılıçlarıyla obaya falan da kimse tarihte giremezdi. Arama yapılırdı ve bu kadar amatörce de bir rehin alma sahneleri olmazdı.

    • 【N】【I】【N】【J】【A】

      【N】【I】【N】【J】【A】

      6 gün önce

      @GÖLGEM HECEDE ama gelenler dündarın misafiriydi ve alpler obada degil dündar butun güvenliği dağıtmıştı bu yüzden bu kadar kolay bi şekilde çadıra girip balayı esir alabildiler

    • GÖLGEM HECEDE

      GÖLGEM HECEDE

      6 gün önce

      @【N】【I】【N】【J】【A】 sıradan kişiler için belki ama bir lider için değil. Osmanlıya hakaret gibi.

    • 【N】【I】【N】【J】【A】

      【N】【I】【N】【J】【A】

      6 gün önce

      senin evinde hain varsa evini 1 kisi bile basar😊

  • KAOS AYKUT

    KAOS AYKUT

    6 gün önce

    Diriliş Ertuğrul>Kuruluş Osman>Yarılış Orhan 😂😂

    • 【N】【I】【N】【J】【A】

      【N】【I】【N】【J】【A】

      6 gün önce

      🤨

  • Vaqif Abbasov

    Vaqif Abbasov

    6 gün önce

    v

  • Haber 12

    Haber 12

    6 gün önce

    Aslında yönetmen diriliş filminde yaptığı umur bey kızı ilbilge hatunu, umur bey kızı malhun hatun diye düzeltmek istemiş olabilir. Sormak istediğim bir soru var burdaki umur bey, Aydınoğlu Umur Bey midir

  • Haber 12

    Haber 12

    6 gün önce

    Bence Yunus Emre gelmez. Geyikli Baba ve Tapduk baba gelmesi daha yakın geliyor bana... Ama Yunus Emre gelirse Furkan Palalı oynarsa daha iyi olacak

  • Mahmut Batuhan Kabul

    Mahmut Batuhan Kabul

    6 gün önce

    hocam bence yeni alp eklenecekse Malhun Hatun'un obasıyla getirirler

  • Okan Arık

    Okan Arık

    6 gün önce

    Bay Hoca ermenibeli savaşında şehit olmalı

  • Francisca Gonzalez

    Francisca Gonzalez

    6 gün önce

    Hasta cuando van a subir a netfiix edta serie osman,porfavor con subtitulos en espanol gracias.

  • winx

    winx

    6 gün önce

    Hercai analiz

  • İbrahim halil Yesilova

    İbrahim halil Yesilova

    6 gün önce

    Abi umarım Moğollar geri döner çünkü düşman olarak bi tek onlar eğlenceli😂

  • IRMAK NEHIR

    IRMAK NEHIR

    6 gün önce

    Selcan gitmiyorsa tamamdır

  • Dark Light

    Dark Light

    6 gün önce

    Şu Yunus Emre dizisinde Tattuk Emreyi oynayan adam varya o iyi olur

    • Dark Light

      Dark Light

      6 gün önce

      @Emre Ulu yapma ve kardeşim Allah mekanını cennet eylesin

    • Emre Ulu

      Emre Ulu

      6 gün önce

      O öldü kardesim

  • IRMAK NEHIR

    IRMAK NEHIR

    6 gün önce

    Bence Cekutay Konur adını almalı hem tarih açısından doğru olur hemde Göktuğ ve Cerkutay tekrar kardeş gibi olur çok hoş olur bence

    • Fatma Korkmaz

      Fatma Korkmaz

      3 gün önce

      Aynen öyle bişey olsun

    • Telman Bedelov

      Telman Bedelov

      6 gün önce

      Mantıklı fikir

  • Kama Qasanova

    Kama Qasanova

    6 gün önce

    Эъхщзх

  • Serhat Ayhan

    Serhat Ayhan

    6 gün önce

    İdrisde saten şüpeleniyor

  • Yusuf Yildirimer

    Yusuf Yildirimer

    6 gün önce

    Abi dizini sanki hiç aksiyon olmadığını söyliyorsunda dizi kaç haftadır full aksiyonlu gidiyor

    • WoReL

      WoReL

      5 gün önce

      aynen ama kar yağışından dolayı aksyon sahneli azalacaktır

    • Aya Nikola

      Aya Nikola

      6 gün önce

      😀😅

  • Kıvanç Gökçek

    Kıvanç Gökçek

    6 gün önce

    Selcan Hatun Hayme Ana 2 olacak dimi abi

  • Kıvanç Gökçek

    Kıvanç Gökçek

    6 gün önce

    Film Tarihe doğru ilerlesin

  • Kama Qasanova

    Kama Qasanova

    6 gün önce

    Рщээб

  • Kama Qasanova

    Kama Qasanova

    6 gün önce

    Эъэфы я

  • Talha Abdullah Cihan

    Talha Abdullah Cihan

    6 gün önce

    Tarihte Osman beyin Alpleri;
    Akçakoca , Kara Ali , Çağan Alp , Samsa Çavuş , Konur Alp , Aykut Alp , Turgut Alp , Abdurrahman Gazi

    • Esad Cung yung

      Esad Cung yung

      6 gün önce

      Borağan alp

    • 【N】【I】【N】【J】【A】

      【N】【I】【N】【J】【A】

      6 gün önce

      @Kardinal bu alpler yükse ihtimal akıncı birliğinde olucak

    • Dark Light

      Dark Light

      6 gün önce

      Reis Hasan Alp ve Köse Mihali unutmuşsun

    • Kardinal

      Kardinal

      6 gün önce

      İşte onlar gelecek bence şuan ki alpleri çıkartıp gerçek alpleri gelcek

    • Döne MUTLU

      Döne MUTLU

      6 gün önce

      Bamsı bey hayali

  • Hüseyin baran Aslan

    Hüseyin baran Aslan

    6 gün önce

    Nikola gider mogollar gelir

  • OYUN DİYARI

    OYUN DİYARI

    6 gün önce

    Göktuğ Alp ölmesin ya. Aslinda bence olmez cunku borcok alp diziden ayrildi. Ayrica Goktug alpbasi Turgut gibi. Yani o da giderse sacma olur. İnşAllah Goktug esir dusse bioe Osman kurtarir onu.

  • İbrahim Hannan

    İbrahim Hannan

    6 gün önce

    Sezon finali ne zaman biticel

  • İbrahim Hannan

    İbrahim Hannan

    6 gün önce

    Nikola ne zaman ölecek