Kuruluş Osman 62. Bölüm 2. Fragmanı

görünümler 37 961
45

Kuruluş Osman 62. Bölüm 2. Fragmanı - Atv de yayınlanan yeni dizi Osmanlı devletinin kurucusu Kuruluş Osman dizisi başrol Burak Özçivit oynadığı Osman Bey, Ertuğrul Gazi, Abdurrahman Gazi, Savcı Bey, Gündüz Bey, Selcan Hatun, Aya Nikola, Flatyos, Bamsı Bey, Dündar Bey, Bala Hatun, Aygül Hatun, Boran Alp, Göktuğ, Hazal Hatun, Yavlak Hasan, Aksaçlı Cüneyt Arkın, targun hatun, kuruluş osman targun, inal bey, Kuruluş Osman yeni sezon dizi Fragman Analizi yapıyorum. Kuruluş osman 46. bölüm hakkında merak edilen kuruluş osman malhun hatun, kuruluş osman gencebey, savcı bey ve osman bey başta olmak üzere, bayhoca, baykoca, malhun hatun, umur bey togay ile anlaşma yapacak mı? inegöl tekfuru ve geyhatu ile aya nikola hakkında hazırladığım bu video hakkında düşüncelerinizi lütfen yorumlarda belirtiniz.

➤ İyi Seyirler...

➤ Uyanış Büyük Selçuklu 34. Bölüm İzle Full Hd Tek Parça Trt1🏹 : trdown.info/cycle/l6yZym5_2MyHarM/video

➤ Kuruluş Osman 2 Milyon Rekor Kıran Video : trdown.info/cycle/l5Ccr6mXsahqlLs/video

➤ Kuruluş Osman Nokta Atışı Tutan Analiz Videosu : trdown.info/cycle/d3t8tHqEtrOYds0/video

➤ Videoyu Yararlı Bulduysanız Beğenebilirsiniz.

kuruluş osman 61 bölüm fragmanı,
kuruluş osman 61. bölüm 2. fragmanı,
kuruluş osman 61 fragman,
kuruluş osman 61 bölüm fragman,
kuruluş osman 61 bölüm fragmanı 3,
kuruluş osman 61 bölüm 2 fragmanı,
kuruluş osman 61 bölüm izle,
kuruluş osman 61 fragmanı,
kuruluş osman 61 bölüm,
kuruluş osman 61 bölüm 2 fragmanı izle,
kuruluş osman 61 bölüm full izle tek parça atv,
kuruluş osman episode 61,
kuruluş osman 61 bölüm full izle,
kuruluş osman 61 bölüm fragmanı 2,
kuruluş osman 61 bölüm full izle tek parça,
kuruluş osman'ın 61 bölümü,
kuruluş osman'ın 61 fragmanı,
kuruluş osman 61 tanıtım,
atv kuruluş osman,
atv osman,
atv diriliş osman,
atv kuruluş osman izle



Başta Cüneyt Arkın olmak üzere Tamer Yiğit ve Emin Gürsoy gibi usta oyuncular, yeni sezon tanıtımında Osman Bey karakteriyle gönüllere taht kuran Burak Özçivit'e eşlik ediyor.
Yapım, proje tasarım ve senaryosu Mehmet Bozdağ'a ait; genel yönetmenliğini Metin Günay'ın ve başrolünü Osman Bey karakteriyle Burak Özçivit'in üstlendiği 'Kuruluş Osman', yeni sezonda da atv ekranlarında Çarşamba akşamlarına damgasını vurmaya devam edecek.
Kuruluş Osman ikinci sezonuyla yakında atv'de...
O, kömür karası gözleriyle, gaza ve hürriyet ateşini tutuşturacaktı.

Adı, Ertuğrul Gazi oğlu Osman’dı…

Karanlığın içinde ona yol gösteren “aşk” oldu…

Kan ve gözyaşıyla sulanan topraklarda, gök ekini gibi biçilen; yedi göğü, yedi yeri, dağları, denizleri aşacak bir milletin rüyasını “aşkla” gördü.

Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.

72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…

Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.

72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…

Kuruluş Osman Analiz
YORUMLAR  
  • çukur fan tv

    çukur fan tv

    3 gün önce

    Abi selam zoe hain mi

  • ali Aktaş

    ali Aktaş

    3 gün önce

    Konya'dan gelecek olan altınları Osmanbey ele geçirip vali Yargıcı 3 yıllık vergi borcu diye ödeyecek

  • orhan uçar

    orhan uçar

    6 gün önce

    Malhun hatun ile bala hatun çatışması devam ederse bala ayrılsınya ve Turgut bey ve tuğtekin bey geri dönsün

  • Mustafa GÜNGÖR

    Mustafa GÜNGÖR

    6 gün önce

    Abi Orhan Bey ne zaman gelecek

  • FAN

    FAN

    7 gün önce

    bamsı gözüm tutmuştu dedi. bence imkansız hayin çıkması sabitle admin

  • Enes Altaş

    Enes Altaş

    7 gün önce

    Abi Mihail kosses gelecek mi diziye?

  • Kuruluş Destanı

    Kuruluş Destanı

    8 gün önce

    abi güzel yapıyon analizleri ama geçen bölüm savaş olacak dedin, hatta bazen böyle savaş olacak diyon olmuyor hayal kırıklığı oluyo msksk, ama güzel analiz yapıyon arkandayız kral 🖤👑 🔥

  • Kuruluş Destanı

    Kuruluş Destanı

    8 gün önce

    100. yorum ❤️

  • Усмончони Кодир

    Усмончони Кодир

    8 gün önce

    Урханбиени.киноси.качан.чикаркан.миш

  • Усмончони Кодир

    Усмончони Кодир

    8 gün önce

    Усман.ди.сэзонфинали.качан.тугаеди

  • Ahmet Sari

    Ahmet Sari

    9 gün önce

    Nasıl oldu da bala hatunu elesdirmedin sasirdim

    • Kuruluş Osman Analiz

      Kuruluş Osman Analiz

      9 gün önce

      Geçen eleştirdim ihtar attılar

  • Burak Aytekin

    Burak Aytekin

    9 gün önce

    Ben biliyordum turan Alp ihanet etti hain çıktı

  • XSERTVIDEOW

    XSERTVIDEOW

    9 gün önce

    Abie4:54 de gogtunun yaninda bi alp var ismini unuttum adam sanki kosuyor

  • XSERTVIDEOW

    XSERTVIDEOW

    9 gün önce

    Vay aga

  • samet baskal

    samet baskal

    9 gün önce

    Turhan alp hakkinda söylediğin analizi osman bey son bölümde zaten kendi söyledi

  • N M

    N M

    9 gün önce

    Normalde tarihte Turhan Bey karakteri, Osman Bey yanında yer alan tek bey Germiyanoğulları'nın içinde, ama bu dizide karşı tarafta olursa şaşırmam.

  • N M

    N M

    9 gün önce

    kale fethi olmayacak bence, olur da gene çok kötü bir sahne olursa dizinin izleyici sayısı da düşer...

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      9 gün önce

      dizi iyice battı hep bala malhun kavgasi bu malhunu getirdide eline nr gecti amk anca reyting dusunun gidin bakin kaynaklara osmanin kac esj varmis nalhun ile bala ayni kisi ya

  • N M

    N M

    9 gün önce

    Turhan Bey ihanet etmiycek diyorum bende tam tersine

  • Ali Osman Höcü

    Ali Osman Höcü

    9 gün önce

    Abi diziye Turgut Alp katılmayacak çünkü Tolgay 61.bölümde Ertuğrul Gazi'nin dönemi bitti dediği için bence gelmez

    • Telman

      Telman

      9 gün önce

      Ama turgut alp orhan gazi döneminde bile olmuş. Yani yalnızca ertuğrul dönemine ait değil

    • N M

      N M

      9 gün önce

      aynen söylediler, umutluyum, ters köşe olabilir orda

  • Henry Mijares

    Henry Mijares

    9 gün önce

    İyi akşamlar kardeşim, İspanyolca tercümenin çok eksik olduğunu, anlatıcının söyledikleri ile yazılanların örtüşmediğini bildiririm. Lütfen düzeltin. Teşekkürler

  • Givoneide Ribeiro

    Givoneide Ribeiro

    9 gün önce

    Osman e Bala hatun se apaixonaram esse amor ficou marcado do início da série ela é que salvou a vida de Osman o primeiro olhar e o amor começou a crescer, esse amor encantou o público e fãs do casal Bala hatun e Osman.

    • maria loss

      maria loss

      9 gün önce

  • Givoneide Ribeiro

    Givoneide Ribeiro

    9 gün önce

    Os vídeos tenha legendas em português somos fãs da série kurulus Osman e do casal Osman é Bala hatun.

  • Tülay Plath

    Tülay Plath

    10 gün önce

    Çok güzel bir tanıtım ellerine sağlık

  • Samet Mert

    Samet Mert

    10 gün önce

    1.O adam Turhan alp değil ki başka birisi Turhan alp hain değil. 2. Osman ile Togay savaş sahnesi çok kötüydü.

    • hunter sef

      hunter sef

      10 gün önce

      Yoo cok iyiydi

  • Aysel Topbaş

    Aysel Topbaş

    10 gün önce

    Balanin olmesini kim istiyorsa izlemesin biz seviyoruz

    • İRİS NEVİZADE

      İRİS NEVİZADE

      9 gün önce

      Ne diye aldılar ki dik başlı egoist ve korkunç yalancı Zoey i danışmadan etmeden aldı Bala ya danışmadın istişare etseydin daha obaya dün gelmiş birine otağ kurdurdu sonra da Osmana diyor ki iznin olursa abi sen zaten almışsın şaka mısın be yalancı bu kadından padişahlık soyu gelmemeli

    • Sümeyye

      Sümeyye

      9 gün önce

      @oğuzhan Akkaya çok haklısın ayn yaa keşke gelmeseydi yaaaaa

    • Sümeyye

      Sümeyye

      9 gün önce

      Aynen malhun ölsün

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      9 gün önce

      zaten malhun hatunun gelmesi bir hata idi malhun ile bala aynı kişi adam reyting için tarihi çarpıtıyor vallahi başlıyacam yapacağı işe

  • Adil Həmid

    Adil Həmid

    10 gün önce

    Turgut gelecek mi genciz coşkun demiyorum Turgutu canlandıracak biri

    • Will_- -_CHAT

      Will_- -_CHAT

      2 gün önce

      HAYIRRRRR

  • Murat Ceylan

    Murat Ceylan

    10 gün önce

    Selamünaleyküm Yunus abi çok güzel bir analiz videosu olmuş Yunus abi Ben zaten şüphelenmiştim ondan Bana güven vermemişti

  • Strsr Sdfd

    Strsr Sdfd

    10 gün önce

    Malhun hatunun yardımcı getirmesinden Balaya ne? Neden hep Malhunun işlerine burnunu sokuyor. Sanki kendisi bilerek kavga arıyor. Nefret ediyorum artık O ve Goncadan

    • Telman

      Telman

      9 gün önce

      Anladık işte ağlama. Her yere konuyla alakası olmayan gereksiz yorumlar yazmayı bırak artık

  • Strsr Sdfd

    Strsr Sdfd

    10 gün önce

    Osman bey Kendisi demedimi kendine yardımcı alasın diye, üstelik Osman her konuda gidip Baladan izin alacaksın diye bir şey demedi Malhuna, illa obadan bi kadin olucak diye de şart koşmadı. Bala nasıl Osmanin hatunuysa Malhun hatun da öyle. Balanin obanın için de Malhuna laf sokmaları saçma. Osman beyin dediği hürmet bumu?

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      9 gün önce

      @Kamil Polat kanitlanmadi kardeşim tarihciler bagiriyor internetteki bilgilere güvenmeyin osmanli soyu evliyadan devam ediyor diye bu 2 esli meselesini kenalist tarihçiler uydurdu nefret ettikleri osmanlinin manevu kurucusu edebaliyi az da olsa geri plana atmaya calistilar

    • Kamil Polat

      Kamil Polat

      9 gün önce

      @oğuzhan Akkaya kanıtlandı kardeşim osman beyin tarihte 2 eşi vardır

    • ASLIHAN

      ASLIHAN

      9 gün önce

      @oğuzhan Akkaya Evet maalesef tarih bilmeyenler öyle Google daki şeyle konuşuyor

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      9 gün önce

      @ASLIHAN hakikati söyleyince özge fanı oluyoruz bunun fan lık la alakası yok

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      9 gün önce

      @ASLIHAN :)

  • Strsr Sdfd

    Strsr Sdfd

    10 gün önce

    Bala hatun çok sıktı artık. Ya senaryosu duzelsin ya da çıksın diziden itici

    • Denise Azevedo

      Denise Azevedo

      10 gün önce

      Would you....again, please

  • Strsr Sdfd

    Strsr Sdfd

    10 gün önce

    Zoe hainmi sizce? Hain çıkarsa Malhun hatunu kötü duruma dusucek

    • Denise Azevedo

      Denise Azevedo

      10 gün önce

      Would you please translate your comentary into English?

  • Furkan Onay

    Furkan Onay

    10 gün önce

    Togay kesin ölüyor mu?

  • TARİHİ_DİZİ_KESİTLERİ

    TARİHİ_DİZİ_KESİTLERİ

    10 gün önce

    Allah Bizede Senin gibi Büyük Bir kanal olmayı Nasip etsin İnşallah.

  • karaarslan mobile

    karaarslan mobile

    10 gün önce

    216. like

  • ertan _yasak05

    ertan _yasak05

    10 gün önce

    Zoe de hain olabilir mi?

  • chishty mujahid

    chishty mujahid

    10 gün önce

    Subtitle is very low

  • kadirin hayvan çiftliği

    kadirin hayvan çiftliği

    10 gün önce

    Abi ilhanlılar gazan han zamanında müslüman olauyorlar

  • Ərhan Nəsibli

    Ərhan Nəsibli

    10 gün önce

    Abi sen 100 bin abone özel plaketini aldınmı?Eğer aldıysan bizede göstermeyi unutma:)

  • Rekt

    Rekt

    10 gün önce

    Togayın ölmesi üzdü bu kadar büyük komutanın hemen ölmesi

  • Ali Gumus

    Ali Gumus

    10 gün önce

    turhan alp zoe gibi hain bence ters kose var bence

  • Ali Gumus

    Ali Gumus

    10 gün önce

    zoe bence hain bakin gorun malhun onu yanina neden aldi supeleniyor bu kiz

    • Telman

      Telman

      9 gün önce

      Malhun ondan zerre kadar da şüphelenmedi. Aksine bala her yoldan geçeni obaya sokmamayı söylediğinde malhunla bala arasında tartışma oldu

    • Burcu Gürbüz

      Burcu Gürbüz

      9 gün önce

      Bence değil seyirci Göktuğ un aşık olmasını istiyordu Senaristte göktuga kız buldu

    • dizi klipleri

      dizi klipleri

      9 gün önce

      Bence zoi hain değil çünkü göktuğ için getirildiiiii

    • Ali Severcan

      Ali Severcan

      10 gün önce

      @İRİS NEVİZADE öyle birşey olamaz

    • İRİS NEVİZADE

      İRİS NEVİZADE

      10 gün önce

      Sana ilk defa katılıyorum hain Kuruluş Osmancık da Kalanozun eşiydi hain elbette aslında keşke istişare yapsaydı

  • Bay Osman reklamları

    Bay Osman reklamları

    10 gün önce

    Barış, videolarını sevmeniz için

  • Emrullah Terzioglu

    Emrullah Terzioglu

    10 gün önce

    abi bala hatunun senaryosu değişecek mi gercek den sıktı artık ya alaaddin doğum da ölsün ya da senaryosu değişsin malhun hatu bala hatu iyi anlaşsınlar artık

  • Emin

    Emin

    10 gün önce

    abi osman uzun zamandır ağır darbe almadı ne zaman alır cevaplarmısın ?

    • Emrah Amir

      Emrah Amir

      6 gün önce

      @Emin ermeni beli savaşını kazanıyor lakin yeğeni baykocayı kaybediyor bu savaşı kaybettiği anlamına gelmez cahil daha bilgin yok boş yapıyorsun kaybettiği savaş yok

    • Emin

      Emin

      6 gün önce

      @Emrah Amir bir savaş kaybetti Ermeni beli ama sen dedinki tek bir savaş bile kaybetmedi

    • Emin

      Emin

      6 gün önce

      @Emrah Amir sen tek bir savaş bile kaybetmedi dedin boş yapma

    • Emrah Amir

      Emrah Amir

      6 gün önce

      @Emin anlat hangi savaşta yenilgi aldı ? 1 2 taneden fazla sayabilecekmisin bakalım

    • Emin

      Emin

      6 gün önce

      @Emrah Amir Osman Gazi yenilgiler aldıki kim dedi sana bunu?

  • Alim Erdem

    Alim Erdem

    10 gün önce

    Abi Togay da noyan gibi ölmüş olarak gösterilip gelecek sezon yine karşımıza çıkar mı

    • Alim Erdem

      Alim Erdem

      5 gün önce

      @Ergun Turkan aldı bile

    • Ergun Turkan

      Ergun Turkan

      5 gün önce

      OSMAN BEY KELLESINI ALACAK KELLESIZDE GELEMEZ :))))

    • Minecraft Fatihi

      Minecraft Fatihi

      8 gün önce

      Bence balgay gelecek 2 nedeni var fark ettinmi? Osman ve balgay savaşinda ilk oldurmuyor. Ve goktuğ vurucagi zaman ok yiyor bence balgay gelecek..

  • Betul Kesgin

    Betul Kesgin

    10 gün önce

    Sezon finalinde malhun hatun Orhan beye hamile kalabilir mi?

    • Ergun Turkan

      Ergun Turkan

      5 gün önce

      kaldi bile

    • Saadet Bulak

      Saadet Bulak

      10 gün önce

      Insallah

  • Fatih Karakoç

    Fatih Karakoç

    10 gün önce

    Yunus abi Umur bey ne zaman ölecek cevaplarısan sevinirim

  • 2018cor

    2018cor

    10 gün önce

    Abi bala çok sıktı be alaaddini dogurup halime gibi ölsün bu ne ya dizi iki eşle devam edemeyecek belli

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      9 gün önce

      @Kahraman Oyuncun mekece vakfiyesinde mal binti ömer diye bir isim buldular ondan sonrada ömer abdulaziz i çıkardılar hiçbirşey yokken umurlu aşiretinin beyi olan umur el abdülazizin olduğunu düşünüyorlar ama umur ile ömer aynı kökten değil ve yazılışları farklı vakfiyede ömer yazıyor umur değil bence ömer şeyh edebalinin ta kendisi sonuçta bazı hocalar ün kazanınca unvan ları ile anılıyor isimleri unutuluyor

    • 2018cor

      2018cor

      9 gün önce

      @Kahraman Oyuncun iki eşli kaynakta var evet

    • Papiss Cissé

      Papiss Cissé

      9 gün önce

      ayn

    • Kahraman Oyuncun

      Kahraman Oyuncun

      9 gün önce

      @2018cor peki alaàddin bey peki onun annesi kim bala hatun ve dizide hem malhun hemde bala tarafdarları çok ama bence 2 kişilerdi bnede onu görmüşdüm fakat o olayı osmanlı tarihçileri 1284 yılına yani Bayhocanıj şehit olduğundan sonra osman bey rüya görüyor ve şeyh edebalı malhunu sanki osmana veriyor tm anladım peki ömer abdülaziz bey sahtemi bunu söyleyin bari veya alaàddin bey sahtemi anesi bala hatunun olduğu sahtemi ????!!

    • oğuzhan Akkaya

      oğuzhan Akkaya

      10 gün önce

      @2018cor benimde düşüncem o şekilde kardeşim 1 rşi var oda şeyh kızı

  • ömer kurşun

    ömer kurşun

    10 gün önce

    Abi İlhanlılar gazan han döneminde toparlıyor ne oluyorsa gazan handan sonra oluyor

    • ömer kurşun

      ömer kurşun

      10 gün önce

      @ASLIHAN evet biliyorum adı Mahmut oluyor galiba

    • ASLIHAN

      ASLIHAN

      10 gün önce

      Gazan han müslüman oluyor sonrasında

  • ÖMƏR BABAYEV AZƏRBAYCAN

    ÖMƏR BABAYEV AZƏRBAYCAN

    10 gün önce

    ABİ UMUR BEY ÇOK OLMADIMI??

  • ÖMƏR BABAYEV AZƏRBAYCAN

    ÖMƏR BABAYEV AZƏRBAYCAN

    10 gün önce

    SONUNDA UZUN ANALİZ GELDİ

    • Kuruluş Osman Analiz

      Kuruluş Osman Analiz

      10 gün önce

      Her hafta perşembe fix zaten

  • Atilla Jafarzade

    Atilla Jafarzade

    10 gün önce

    Moğol komutanı kim

  • nilelle

    nilelle

    10 gün önce

    turhan alp germiyanoğulları beyinin oğlu değil.Germiyanların beylerinden birinin oğlu.Sıradan bir beyin oğlu yani çünkü germiyanoğulları beyinin adı yakup bey'dir

    • Telman

      Telman

      9 gün önce

      @nilelle AYNEN

    • Alim Hideaway

      Alim Hideaway

      10 gün önce

      @nilelle haklısın

    • nilelle

      nilelle

      10 gün önce

      @Kuruluş Osman Analiz Mantık olarak koca germiyanoğullarının beyinin oğlu olsa kayı obasında ne işi var?farklı maksadı olduğu zaten anlasılır.koskoca beylik.

    • nilelle

      nilelle

      10 gün önce

      @Kuruluş Osman Analiz turhan, karayevli muslu bey'in oğluyum dedi.Germiyanoğullarında öyle bir bey yok zaten.Ordan belli.Kurucusu yakup bey ve bu dönemde de onun olması lazım

    • Kuruluş Osman Analiz

      Kuruluş Osman Analiz

      10 gün önce

      Dizide hangi isim tarihteki isimlerle aynı ?

  • Ali Severcan

    Ali Severcan

    10 gün önce

    Efsane bölüm geliyor

  • Emin

    Emin

    10 gün önce

    Abi hani bamsı demişti ya benim bu alpi gözüm tuttu diye işte o yüzden dediğin şey olmayabilir

  • veysel altınova

    veysel altınova

    10 gün önce

    Usta eline salık çok güzelolmuş İnşallah emeklerin karşılığını alırsın

  • Osman Bey

    Osman Bey

    10 gün önce

    Her zamanki gibi yine burdayız Analizcilerin ve trollerin kralı Yunus abimmm ❤️✅🙏💪

  • Önder efe Yalçın

    Önder efe Yalçın

    10 gün önce

    Abi sezon finali ne zaman

    • Sümeyye

      Sümeyye

      9 gün önce

      @Seyfullah Çiloğlu ayn 64 -65 de verir

    • Seyfullah Çiloğlu

      Seyfullah Çiloğlu

      10 gün önce

      Ben 64 diye biliyorum

    • EMİR HÜSEYİN ELİBOL

      EMİR HÜSEYİN ELİBOL

      10 gün önce

      BENCE 63 VEYA 65.BÖLÜM OLUR

  • Baran Bey

    Baran Bey

    10 gün önce

    Ilk sabitle lutfen