Kuruluş Osman 48. Bölüm 2. Fragmanı

katma 23 Şub 2021
görünümler 95 023
28

Kuruluş Osman 47. Bölüm 2. Fragmanı Atv de yayınlanan yeni dizi Osmanlı devletinin kurucusu Kuruluş Osman dizisi başrol Burak Özçivit oynadığı Osman Bey, Ertuğrul Gazi, Abdurrahman Gazi, Savcı Bey, Gündüz Bey, Selcan Hatun, Aya Nikola, Flatyos, Bamsı Bey, Dündar Bey, Bala Hatun, Aygül Hatun, Boran Alp, Göktuğ, Hazal Hatun, Yavlak Hasan, Aksaçlı Cüneyt Arkın, targun hatun, kuruluş osman targun, inal bey, Kuruluş Osman yeni sezon dizi Fragman Analizi yapıyorum. Kuruluş osman 46. bölüm hakkında merak edilen kuruluş osman malhun hatun, kuruluş osman gencebey, savcı bey ve osman bey başta olmak üzere, bayhoca, baykoca, inegöl tekfuru ve geyhatu ile aya nikola hakkında hazırladığım bu video hakkında düşüncelerinizi lütfen yorumlarda belirtiniz.
➤ İyi Seyirler...
➤ Kuruluş Osman bayhocanın şehadeti:
trdown.info/cycle/ooKqza2gt7GrX5Y/video
➤ Kuruluş Osman 47. Bölüm Bayhoca'nın Şehadeti : trdown.info/cycle/pISjxoWgp5WUZbc/video
➤ Kuruluş Osman Malhun Hatun : trdown.info/cycle/f5yK1oOB3qNqfNU/video
➤ GÜLMEYE DOYAMADIĞIMIZ YEPYENİ EĞLENCE VİDEOMUZ : trdown.info/cycle/a4yA3I-H0Nipqsk/video
➤ Kuruluş Osman Bamsı Bey, Turgut Alp, Göktuğ Alp : trdown.info/cycle/io-Jxn9139lqeLM/video
➤ Bamsı Bey'in Yürek Yakan Şehadeti :
trdown.info/cycle/mqh3qoautLiTY6c/video

➤ Kuruluş Osman Şeyh Edebalı Kim? : trdown.info/cycle/qoyOl6Oat9NjdMk/video

➤ Videoyu Yararlı Bulduysanız Beğenebilirsiniz.
#kuruluşosman #göktuğalp #bamsıbey
Başta Cüneyt Arkın olmak üzere Tamer Yiğit ve Emin Gürsoy gibi usta oyuncular, yeni sezon tanıtımında Osman Bey karakteriyle gönüllere taht kuran Burak Özçivit'e eşlik ediyor.
Yapım, proje tasarım ve senaryosu Mehmet Bozdağ'a ait; genel yönetmenliğini Metin Günay'ın ve başrolünü Osman Bey karakteriyle Burak Özçivit'in üstlendiği 'Kuruluş Osman', yeni sezonda da atv ekranlarında Çarşamba akşamlarına damgasını vurmaya devam edecek.
Kuruluş Osman ikinci sezonuyla yakında atv'de...
O, kömür karası gözleriyle, gaza ve hürriyet ateşini tutuşturacaktı.
Adı, Ertuğrul Gazi oğlu Osman’dı…
Karanlığın içinde ona yol gösteren “aşk” oldu…
Kan ve gözyaşıyla sulanan topraklarda, gök ekini gibi biçilen; yedi göğü, yedi yeri, dağları, denizleri aşacak bir milletin rüyasını “aşkla” gördü.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi

Kuruluş Osman Analiz
YORUMLAR  
  • Hacer Özaydın

    Hacer Özaydın

    15 saatler önce

    Bala hatunla birlikte kalsın malhun hatun gelmesin istemiyoruz ....!!!! Aslaa

  • Osmanli Payitaht

    Osmanli Payitaht

    16 saatler önce

    Dizinin bokunu cikartilar iyice Senarist boktan isler yapiyor bu nicola fladyos ve o kasar ilk bölümden beri var diger iki yapmacik Rollerine hic yakismayan 45 bölümdür ücüde hala ölmedi ne hikmetse dirilis Ertugulda 6:7 bölümde bi baska tekfur geliyordu

  • Müslüm Özgen Özgen

    Müslüm Özgen Özgen

    17 saatler önce

    Sercan hatun kimden hamile 😂😂

  • Goktug alp

    Goktug alp

    21 saatler önce

    Gökay

  • Nağdeli Nağdeli

    Nağdeli Nağdeli

    Gün önce

    "Erməni beli" savaşı deməklə siz ermənin tarixi millət olduğunu səhv olaraq qədimiləşdirirsiniz.Tarixdə erməni yox "hayk" milləti olub,dağınıq , eynən cingənə tayfaları kimi olublar ,haylar.

  • aqalar nuriyev

    aqalar nuriyev

    Gün önce

    Malun hatun roluna yakışmıyor deyənlər kaç kişidi

  • aqalar nuriyev

    aqalar nuriyev

    Gün önce

    Selam hər kəsə diriliş ərtuğrul bu kuruluş osman dizisindən çox çox güclü diziydi...osman dizisində oynadığı roula heç amma heç yaraşmıyan oyunçular var.məsələn malun hatun hiç yakışmıyor

  • жамолиддин шойимов

    жамолиддин шойимов

    Gün önce

    Санларда кимсиниз

  • Kanertugra Yıldız

    Kanertugra Yıldız

    Gün önce

    Çok geçmiş olsun abi benim bi sorum var abi cerkutay müslüman olacak mı?

  • Fatos Alkan

    Fatos Alkan

    Gün önce

    Hani neoldu gardaş gördünmü ermenibeli savaşını

  • Murat Göçer

    Murat Göçer

    2 gün önce

    Sayfanın sahibi kardeşim seçtiğin bir videonun gelirini bana verir misin ihtiyacım var. Keşke biz yazdığımı kimse görmeseydi.

  • Amin YouTube

    Amin YouTube

    2 gün önce

    Abi Ermenibeli savaşı değil dedin ama Osman Ermenibeliye doğru hareket ediyoruz diyor... Yani Ermenibeli savaşı gerçekleşiyor...

  • Ümit Can Erdal

    Ümit Can Erdal

    2 gün önce

    Abi bayhoca galiba şehit olacak 😭

  • Kazım Kavak

    Kazım Kavak

    2 gün önce

    Filmden den geldim

  • Kazım Kavak

    Kazım Kavak

    2 gün önce

    Savaş Ermeni beli savaşı bro

  • Gülşen Ateş

    Gülşen Ateş

    2 gün önce

    Ben yeni bölümü izliyor dediği herşey çıktı

  • Meryemm İbiş

    Meryemm İbiş

    2 gün önce

    Neden sultan 'lar gözükmüyor ertuğrul da vardılar

  • Muhammed Ali

    Muhammed Ali

    2 gün önce

    O Dündar

  • Efe Captano

    Efe Captano

    2 gün önce

    o kişi dündar bey çünkü osman bey dündar beyi ok darbesiyle öldürüryor

  • Ali Böle

    Ali Böle

    2 gün önce

    Abi çömlekçi eşkıya dünyaya hükümdar olmaz da oynuyor

  • Emir Baş

    Emir Baş

    2 gün önce

    9:00 zannetmesini zannedecek

  • Iara Ferreira

    Iara Ferreira

    2 gün önce

    Oi. Já. Tá. Na. Hora. De. Soltar. A. Seria. 47 por. Favor. Gente

  • Nurten Nuru

    Nurten Nuru

    2 gün önce

    Cüneyt abimiz kac bölümüdür yoktur cikti mi diziden acaba

  • PAŞA PUBG MOBİLE

    PAŞA PUBG MOBİLE

    2 gün önce

    Gördüğüm en iyi kuruluş analizcisin abi

  • Rahile Arpacı

    Rahile Arpacı

    2 gün önce

    Eline sağlık

  • Алимагомед Казибеков

    Алимагомед Казибеков

    2 gün önce

    Turgut bey ne zaman gelecek?? sungur tekin ne zaman gelecek

  • Amanat 0313

    Amanat 0313

    2 gün önce

    Great Osman gezi

  • Алимагомед Казибеков

    Алимагомед Казибеков

    2 gün önce

    Selamun aleykum el tekin ne zaman gelecek?????

  • Sümeyye

    Sümeyye

    2 gün önce

    Ben ce bala daha güçlü olmalıydı ❤️

  • muhammed King

    muhammed King

    3 gün önce

    Ağabey aynı senaryo ya ozaman albastı yani beybolat hain çıktı ya malhun hatunun ağabeyi de mi öyle olacak?

  • Kaan ASLAN

    Kaan ASLAN

    3 gün önce

    Abi ilk olarak aksakallılar daha sık gözükmeli ikinci olarak umarım bu ermenibelidir

    • Taha Kömekçi

      Taha Kömekçi

      3 gün önce

      Ermenibeli savaşı değil bu

  • Kərbəla Aşiqi

    Kərbəla Aşiqi

    3 gün önce

    Abi ya kesssin İdris ölecek

  • Alizeh Shah Official

    Alizeh Shah Official

    3 gün önce

    The Best serie about history ever made.
    We can't wait to watch the next episode.
    Every actor and actress is The Best in their roll.
    Thank you Turkey for this great gift to the whole Muslim world.

  • Serhat Ayhan

    Serhat Ayhan

    3 gün önce

    Bamsı bey gelsin

  • Qúal

    Qúal

    3 gün önce

    abi ben ermeni beli savaşı olcak sanmıştım ya üzdün :( (tahmin tutmadı :D,zülfikar ölebilir bu arada çünkü petrusla nikola kalede casus olduğundan şüphelenir)

    • Qúal

      Qúal

      3 gün önce

      @Kuruluş Osman Analiz eyvallah abi :)

    • Kuruluş Osman Analiz

      Kuruluş Osman Analiz

      3 gün önce

      47.bölümde yaşanılacak savaş ermenibeli savaşı olarak izleyici karşısına çıkacak.ne kadar videoda fragmanda az sayıda alp olduğundan dolayı ermenibeli savaşı değil diye düşünsekte 47.bölümde ermenibeli savaşı yaşanılacaktır.

  • MAHMUT EMİN COŞTUR

    MAHMUT EMİN COŞTUR

    3 gün önce

    Çünkü İdris beyi vurmuştu hain olduğunu kim söyleyecek derken dündar bey İdrisi ok atı

  • MAHMUT EMİN COŞTUR

    MAHMUT EMİN COŞTUR

    3 gün önce

    O kattığı kişi dündar bey olabilir

  • Yaren Yildiz

    Yaren Yildiz

    3 gün önce

    Geçmiş olsun abi

  • Sevinc Məmmədova

    Sevinc Məmmədova

    3 gün önce

    HER ZAMANKİ GİBİ MÜTHİŞ BİR ANALİZ

  • Her şeyden biraz

    Her şeyden biraz

    3 gün önce

    Tarihde Osman bey Nikolayı Bursayı feth etdiği zaman öldürmüşdü. Bursa ise Osmanlı'nın başkentlerinden biriydi. Bence devlet kurulanadek Nikola ölmeyecek.

    • Aslan Avcısı Flatyos

      Aslan Avcısı Flatyos

      3 gün önce

      Öyleyse iyi belki ben de yaşarım

  • veysel altınova

    veysel altınova

    3 gün önce

    Usta eline salık çok güzelolmuş İnşallah emeklerin karşılığını alırsın

  • veysel demirkıran

    veysel demirkıran

    3 gün önce

    abi geçmiş olsun allah şifa versin

  • Mehemmed Oruclu

    Mehemmed Oruclu

    3 gün önce

    Hayirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr inşallah malhun la Osman evlənəcək mi

    • Sibel tekin

      Sibel tekin

      3 gün önce

      Malhun la Osman evlenecek yapımcı dedi

  • Ömər YT

    Ömər YT

    3 gün önce

    İnşallah tez bir zamanda iyileşir

  • ArDa

    ArDa

    3 gün önce

    Bence Osman Bey'in ok attığı kişi Dündar bey

  • Yusuf Yildirimer

    Yusuf Yildirimer

    3 gün önce

    Abi çok güzel video burada geçmiş olsun allah şifa versin

  • erkan Toprak

    erkan Toprak

    3 gün önce

    Ohoo bu balaylla malhun hatunun kıskanclığını hic cekemem mk ya

  • Xalid Babaev

    Xalid Babaev

    3 gün önce

    Yavlak aslanin yerina kim kecek? Onun yerinda Dundarin karisimi olur?

  • çılgın çikolatalı pasta

    çılgın çikolatalı pasta

    3 gün önce

    Cook güzel olmuş 👍🧡💜

    • çılgın çikolatalı pasta

      çılgın çikolatalı pasta

      3 gün önce

      @gizemli kraliçe evet kazandım ins bı gün sized nasip olur

    • gizemli kraliçe

      gizemli kraliçe

      3 gün önce

      Sen Sancak kazandın dimi çekilişte

  • gizemli kraliçe

    gizemli kraliçe

    3 gün önce

    Yine müthiş bir analiz bayıldım

  • Talha Abdullah Cihan

    Talha Abdullah Cihan

    3 gün önce

    Korona aksiyon sahnelerine engel olamadı kar mı olacak

    • Medine Şahin

      Medine Şahin

      2 gün önce

      Şu hain Hazal iledündarı çıkardın hainleri çikarın

    • Medine Şahin

      Medine Şahin

      2 gün önce

      Aynan Sercan hatun bandı diziden çıkarsa dizinin tadı çıkmaz

  • Abdullah Yemis

    Abdullah Yemis

    3 gün önce

    Abi dündar planında haklı olabilirsin belki adam tutmuştur ve o adama ok atmıştır osman bey lakin idris demiştiki hainler senin en yakınındakilerdir .yanı osman bey bu adam hain değil birinin adamı diyecek.hem şöyle birşey daha varki aksu hatunda ölmeden önce balaya da aynı şeyi söylemişti yani hainler senin en yakındakilerdir demişti.yani bu iki işaret de dündar ve hazalı gösteriyor.birşeyde varki osman bey petrusdan yada dündardan birşeyler anlarsa ben dündarı bunların başına koydum demekki bunlarda hain olabilir diyebilir

  • ramon duran

    ramon duran

    3 gün önce

    Por favor traducir la narración al idioma español, pues soy latino y fiel seguidor de la serie.

  • Murat Ceylan

    Murat Ceylan

    3 gün önce

    SELAMUN ALEYKÜM YUNUS ABİ YİNE ON NUMARA BEŞ YILDIZ BİR ANALİZ VIDEOSU OLMUŞ

  • Yusuf Eren GÜRSOY

    Yusuf Eren GÜRSOY

    3 gün önce

    Abi bide hani dirilişte hayme hatu kayilarin anasiydi kurulus osmandada selca hatun kayilarin anasi olur .

  • Yusuf Eren GÜRSOY

    Yusuf Eren GÜRSOY

    3 gün önce

    Abi bayhoca ermeniğbeyli savaşinda ölmüyomu bence bu savaşta ölmesi sacma olur

  • Ibrahin Ay

    Ibrahin Ay

    3 gün önce

    Oyuncu diye bi hantal goymuşlar agzından ondakkadabi kelam çıkıyor ne düzgün pilan ne anlamlı savaş sapıttılar.

  • Adnan KARDEŞ

    Adnan KARDEŞ

    3 gün önce

    Kardeş geçenlerde yine yazmıştım çok gereksiz gevezelik yapıyorsun yorum ve tahminini yap bitir fazla boş laf yapıyorsun ve bu yüzden takipten çıkacağım

  • Muhammed Ali KARA

    Muhammed Ali KARA

    3 gün önce

    geliyoooor geliyooooor ermenibeli savaşı geliyoooor..

    • Taha Kömekçi

      Taha Kömekçi

      3 gün önce

      Bu savaş ermenibeli savaşı degil

  • satranç kralı

    satranç kralı

    3 gün önce

    Ve aleyküm selam 5:09 abi lakin ona bakarsan Didem balcın diriliş Ertuğrul a 2 sezon ara vermişti lakin Engin Altan Düzyatan hiç ara vermemişti lakin yinede Ertuğrul bey olarak Engin Altan Düzyatan gelmedi bunun dışında bence orada Bayhoca şehit olursa flatyosta ölür onun dışında analiz çok iyi

  • Şevval Akdoğan

    Şevval Akdoğan

    3 gün önce

    abi petrus olabilir

  • Augarte 2117

    Augarte 2117

    3 gün önce

    Yaav hayir diriliste sadece 3 yil kurulustada 2 yil oynadi didem balcin
    Diriliste 3 ve 4 sezonda yoktu

  • Msb Seci

    Msb Seci

    3 gün önce

    Müq

  • Mehemmed Xelilov

    Mehemmed Xelilov

    3 gün önce

    Abi bence malhun hatun ve bala hatun kıskançlığı meselesini uzatmazlar.Çünki tarihte mesela Bala hatun'un oğlu Alaaddinle Orhan Gazi arasında kıskançlık da olmadı.Yani demek istediğim Bala hatunda Alaaddin beyde ahi tərbiyəsi aldığįna göre çok uzatmazlar bence.

    • Umut

      Umut

      3 gün önce

      Eger evlilikten sonra buna devam etselerdi eleştirirdim ama ortada evlilik yok sadece iki farklı kültürün çatışması var.

  • Hüseyin Emre Hakkıbudakoğlu

    Hüseyin Emre Hakkıbudakoğlu

    3 gün önce

    Eğer bu savaş ermenibeli savaşı değilse bayhoca neden şehit oluyor ki bu savaşta yoksa tarihle uyuşmaz ki

  • Mehemmed Xelilov

    Mehemmed Xelilov

    3 gün önce

    Aksakallılar neden hiç gösterilmiyor?Şimdiki zamanda aksakallılara ihtiyaç ola bilir amma.

  • PaNTeR BMGO

    PaNTeR BMGO

    3 gün önce

    Hastayken video çekme sesin berbat .

  • karaarslan mobil

    karaarslan mobil

    3 gün önce

    ABİ BİŞEY SORCAM NORMALDE ŞÖYLE OLMASI LAZIM DEĞİLMİ 53, BÖLÜMDE DÜNDAR BEYİN KARISI HAZAL HATUN BENCE VEFAT ETCEK VEDE 50. BÖLÜM YADA 49. BÖLÜMDE DUNDAR BEY OLDURULECEK

  • Zehra kkll

    Zehra kkll

    3 gün önce

    Bence Bala Hatun veMalhun Hatun' nun arasını böyle kıskançlıkla yapmamalıydılar.
    Bu arada geçmiş olsun abi sesin kötü geliyor

  • Ali Severcan

    Ali Severcan

    3 gün önce

    Abi sence Domaniç savaşı sırasında mı ölecek savcı bey

  • M68IK Y06UF

    M68IK Y06UF

    3 gün önce

    Sence Osman Bey Dündarin Hain Olduğunu Nezaman Ve Nasil anlayacak ?

  • Büsra Ozygt

    Büsra Ozygt

    3 gün önce

    Abi bala hatun kıskanmıyo ki

    • Sibel tekin

      Sibel tekin

      3 gün önce

      Bala kıskanmıyo sürekli kıskanıyor

  • Büsra Ozygt

    Büsra Ozygt

    3 gün önce

    Vay be 7 yıl olmuş selcan hatun

  • teknoloji çılgını

    teknoloji çılgını

    3 gün önce

    Ya sen nasl malhunla ilbilgeyi bir tutarsn be adam iymisn ya ilbilge hayal karakteri malhun tarihi karakter biliyosn dimi bu nasl bi yorumdr ya

    • teknoloji çılgını

      teknoloji çılgını

      3 gün önce

      @Ahmet Yivli özürlü olan kim o cok belli oluyo sen dert etme

    • Ahmet Yivli

      Ahmet Yivli

      3 gün önce

      Kanka sen özürlü müsün

  • teknoloji çılgını

    teknoloji çılgını

    3 gün önce

    Bn sok yunus ve kurulus osman ekibini övmek bu gözler daha neler göreck

  • Nureddin Altuntaş

    Nureddin Altuntaş

    3 gün önce

    Abi analiz için tşk ederim

  • Samet Emek

    Samet Emek

    3 gün önce

    Abi uyanişta Kılıçaslan engin altan canlandiracak diyolar bunun la bi açıklama yapan

  • Just To do it

    Just To do it

    3 gün önce

    Bala fazla hanimcik

  • Selim Yılmaz

    Selim Yılmaz

    3 gün önce

    Geçmiş olsun reis harika bir analiz 💯👏👏

  • ÖMER ŞAHİN 2⃣1⃣AMED

    ÖMER ŞAHİN 2⃣1⃣AMED

    3 gün önce

    Abi nedense izlenmelerin eskiye göre düşmüş

  • Yaşar Uğur

    Yaşar Uğur

    3 gün önce

    Ellerine sağlık abi

  • Komutan SubutayHD

    Komutan SubutayHD

    3 gün önce

    Fragman çok ta güzel değildi

  • ÖMER ŞAHİN 2⃣1⃣AMED

    ÖMER ŞAHİN 2⃣1⃣AMED

    3 gün önce

    *KESİNLİKLE KURULUŞ OSMAN EKİBİ BU ZOR ŞARTLARDA ÇOK GÜZEL BÖLÜMLER ÇEKİYORLAR*

  • BAMSI BEY IYI

    BAMSI BEY IYI

    3 gün önce

    Abi videoların güzelde 5 tane moderatör neden anlamadım 1 olmadı 2 kişi tyeterdi belki tabii sizin ortamı bilmiyorum

  • Amina Hasanova

    Amina Hasanova

    3 gün önce

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯🔥💯💯🔥💯💯🔥💯🔥💢💢💢💢💢💢💢🔥💢🔥💢🔥💢🔥💢🔥💢🔥💢🔥💢💢💢🔥🔥💢🔥💢🔥💢🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💢🔥💢💢🔥💢🔥💢💢🔥🔥💢🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💢🔥💢🔥💢

  • BAMSI BEY IYI

    BAMSI BEY IYI

    3 gün önce

    Zayıf mı dedim kilolu mu dedim

  • Amina Hasanova

    Amina Hasanova

    3 gün önce

    🌁💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💯💯💯💯💯💯💯🔥💯🔥🔥💯💯🔥💯🔥💯💯🔥💯🔥💯🔥💯💯🔥🔥💥💥💥🔥💥🔥💥🔥💯💥💥🔥💥🔥💥💥🔥💥🔥🔥💥🔥💥🔥💥💥🔥💥🔥💥🔥🔥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥⭐⭐💥⭐💥💥⭐💥⭐💥⭐💥⭐💥💥⭐⭐💥💥⭐💥💯💯⭐💯⭐⭐⭐⭐⭐⭐💥⭐💥💥💫💥💥💫💫💥💫💥💫💥💫💥💫💫

  • Amina Hasanova

    Amina Hasanova

    3 gün önce

    💝💙💝💙💝💙💝💙💝☀️💝🌊🌊💝☀️☀️💝🌊🌊🌊🌊💝🌊💝☀️💝🌊🌊💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮🔥💮🔥💮🔥💮🔥💮🔥💮🔥💮🔥💮🔥💮🔥💮💮💮🔥💮🔥💮🔥💮💮🔥💮💮🔥💮💮💮💮💮

  • BAMSI BEY IYI

    BAMSI BEY IYI

    3 gün önce

    Selcan'da iyi yaşadı bencede kalsın

  • Umut Krc

    Umut Krc

    3 gün önce

    abi fragmanda iki kısım var. birinde saldırıyorlar birinde tuzağa düşüyorlar gibydi. belki 48 de o tuzaga düştükleri savası yani ermenibeliyi yapabilirler. tabi benim düşüncem

  • Amina Hasanova

    Amina Hasanova

    3 gün önce

    🌇💙🌇💙🌇🌇🌇💙🌇💙🌇🌇🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙💙🌇💙💙🌇💙🌇💙🌇💙💙🌊🌊💙💙🌊🌊💙💙🌊🌊💙💙🌊💙🌊💙🌊💙🌊💙💙💙🌊💙🌊💙🌊💙🌊💙💙🌊💙🌊💙💙🌇🌇🌁💙🌇🌇🌇🌇🌇💙💙🌇💙🌇💙🌇💙🌇💙🌊💙🌊💙🌊🌊💙💙🌊🌊💙💙🌊💙🌊💙🌊💙🌊🌊💙💙🌊🌊💙💙🌊💙🌊💙

    • BAMSI BEY IYI

      BAMSI BEY IYI

      3 gün önce

      Mavi... Severim

  • BAMSI BEY IYI

    BAMSI BEY IYI

    3 gün önce

    Cenk severim-Sanat severim
    Aşk sevmem

    • ben hüsrana komşuyum

      ben hüsrana komşuyum

      3 gün önce

      Hadi ya seninde bir muradın olmuştu kızın ve oğlunda

  • Amina Hasanova

    Amina Hasanova

    3 gün önce

    🌁💥🌁🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥💥🌁💥🌁💥💥❤️💥❤️💥❤️💥💞💞💞💥🌁💥🌁💥💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥☀️🌁☀️🌁☀️🌁🌁🌊🌇🌊🌇🌊🌇🌊🌇🌇🌊🌇🌁🌁💥🌁💥🌇💥🌇💥💥🌇💥🌇💥🌇💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁💥🌁🌇💥🌇💥🌁💥🌁💥💥💝💖💙💙🧡🧡🧡💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️❤️💙💙❤️💙💙

  • KAOS AYKUT

    KAOS AYKUT

    3 gün önce

    Ok attığı kişi Dündar bey bence

  • BAMSI BEY IYI

    BAMSI BEY IYI

    3 gün önce

    ABİ İYİSİN Mİ?

  • Kadir Eyiol

    Kadir Eyiol

    3 gün önce

    Abi videonu cok begendim eline emegine saglik bu arada cok gecmis olsun👍🇹🇷💪👑

  • Ömer Faruk

    Ömer Faruk

    3 gün önce

    Çok başarılısın abi böyle devam 👍 ( Bayhoca umarım ölmez)

  • Ali Gumus

    Ali Gumus

    3 gün önce

    malhun hatun bala sacma kavgasi olursa cok kisi dizi birakir yunus kardes ben heb diyom senarist karar vermeli ya malhun ya bala

  • Serpil Atay

    Serpil Atay

    3 gün önce

    abi lütfen videolarını saat 1 den sonra gönder derstte olduğum için izleyemiyorum

    • Serpil Atay

      Serpil Atay

      3 gün önce

      @Bs Prosu bazen video telif alıyo o yüzden de izleyemiyodum o yüzden dedim

    • ÖMER ŞAHİN 2⃣1⃣AMED

      ÖMER ŞAHİN 2⃣1⃣AMED

      3 gün önce

      @Bs Prosu ilk olmak istiyor

    • Bs Prosu

      Bs Prosu

      3 gün önce

      E sende 1de izle

  • Samet Emek

    Samet Emek

    3 gün önce

    Hastaysan geçmiş olsun